Ook zwartwit heeft zijn capaciteiten en vanwege zijn expressie zet ik sommige opnames daarom heel graag om in deze discipline.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bemesting
Collapse
X
-
-
Re: Bemesting
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtGoed in beeld,men kan de verstuiving voelen.
Mvg
Suske
Comment
-
Tof stoffig beeld.
Pas op voor je sensor.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
mooi in beeld en omzetting,tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door YannickVanNauw Bekijk berichtIk kan hem ruiken, wat niet wil zeggen dat je foto stinkt hoor . knap beeld en goede omzetting, ik vraag me toch af wat het geeft als je onderaan 2 a 3 cm cropt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtZeker niet slecht, maar ik denk dat deze beter tot zijn recht kom in kleur.
Er stonden wel nog geen bladeren aan de bomen, vandaar misschien in zw/w gezet ?
Bedankt voor de reacties aan iedereen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDan wordt de foto iets kleiner Yannick Voor de vorm en de sfeer heb ik deze keuze gemaakt.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls ik zwartwit opteer is dat een bewuste keuze Djivan. Bladeren of geen heeft daar geen invloed op !
Bedankt voor de reacties aan iedereen.
Comment
Comment