Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi en vooral dankzij de zichtbaarheid van die kiezels in het water.
Dat stukje melkwater achteraan is ook heel mooi.
Je hebt waarschijnlijk de 'horizon' op 1/3 willen houden.
Bij deze had ik het zeker niet erg gevonden moest je boven evenveel ruimte als onder gehad hebben, ivm reflecties van de bergen in het water.
Maar zowiezo zeer mooi hoor.
Voor mij een hele mooie tout court.
Het enige wat ik zou gedaan hebben, mocht het die van mij zijn, is onderaan wat croppen tot net boven die ene kleinere kei links 2 cm van de kant.
Dan was je meteen ook die paar keitjes die boven water zitten in het hoekje kwijt en begint je foto onderaan met twee grote rotsblokken.
Gewoon mijn idee hé.
Hartstikke bedankt voor de reacties. Kan me vinden in de tips. Ik kan echter niet croppen in dit formaat, want dan kom ik in de knel met het eilandje links. Ik heb er nu een 16:9 formaat van gemaakt om de onderste stenen weg te halen.
Graag jullie idee wederom.
prachtige foto - en met de 16:9 uitsnede meer in evenwicht
Wat is de exif als ik zo vrij mag zijn ?
Peter
Natuurlijk mag je zo vrij zijn. Moet het ook vermelden bij de foto. Ik vergeet dat regelmatig.
ISO 50 - 24mm - f/16 - 32 sec.
Bedankt voor de interesse.
Comment