Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vreemd zicht inderdaad. Omgekeerd had misschien beter geweest (bunker scherp, voorgrond onscherp).
Al denk ik dat alles scherp in deze compo nog beter had geweest.
Engels gras in de aandacht op Franse bodem aan de hand van een Belg of is het een Nederlander. Eén punt heb ik hier met vier op een rij. Eind van het verhaal, er had meer ingezoomd mogen worden op dat Engels gras, of wou je toch meer aandacht op die Duitse bunker.
De reacties zijn voor mij te negatief.
Ik zie een scherpe voorgrond met een herkenbare maar onscherpe BG. Mag dat niet meer in fotografie?
Ik zie een sterke compo, er zit een diagonaal in en ook de 1/3 regel is gerespecteerd.
Ik zie natuurlijke kleuren.
't is alleen maar mijn visie.
Mvg,
Eddy
..
Ik zie een scherpe voorgrond met een herkenbare maar onscherpe BG. Mag dat niet meer in fotografie?
Ik zie een sterke compo, er zit een diagonaal in en ook de 1/3 regel is gerespecteerd.
Ik zie natuurlijke kleuren.
klop hoor Eddy, maar ik vind dat er tè veel in de DOF valt.
grt,bouk.
Bedankt voor jullie eerlijke meningen. Het was voor mij natuurlijk wel de bedoeling om een nog herkenbare achtergrond te bekomen. Ik zal er volgende keer op letten om dit eens anders te proberen. Bedankt voor de tips iedereen.
Mvg,
Wim
Comment