update, randje weggewerkt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Great Ball of Fire
Collapse
X
-
-
Re: Great Ball of Fire
Mooi, sfeervol en goede compo.
Ik zou wel de "halo" aan de horizon nog wegwerken, vooral aan de linkerzijde.
Die vogels zijn een meerwaarde.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
-
-
-
knap de up,!!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Prachtig beeld, heel mooiden hof in zou ik zeggen
Comment
-
Ik heb de afgelopen weken verschillende knappe foto's hier zien passeren en dit is er absoluut 1 van.
Ik ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan.Mvg Philip
Comment
-
die up
Comment
-
-
Bijzonder mooi!Nog zoveel te leren!!
Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
Mijn website: http://mooifotografie.com/
Comment
-
Bedankt allemaal voor de reacties en het kijken en bedankt Eddy voor je inbreng, de update had ik al geplaatst even na je reactie
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtIk ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan.
De paaltjes heb ik weg gesneden en de rest gesneden totdat de zon op een sterk punt kwam.
Dit had ik al eerder kunnen doen terwijl ik de foto nam, maar ik wou toen de paatjes erbij en achteraf gezien was dat toch geen goed idee.
Daarna de laag gekopieerd en de bovenste laag vervaagt met de bewegingsvervager.
Dan een masker op die laag gezet en de zon terug laten doorkomen van de eerste laag.
Op het origineel kan je onder de zon de gloed op de zee zien. Die werd mee uitgesmeerd bij het vervagen en gaf zo de indruk van een halo te zijn, zoals Eddy opmerkte.
Ik heb dan voor de update de zee geselecteerd en die ietsje groter geschaald zodat de 'halo' er eigenlijk onder komt te liggen en niet meer te zien is.
Als laatste heb ik nog wat met de curven gespeeld om de kleuren 'vol' te krijgen.
Eigenlijk net dezelfde bewerking als een van mijn vorige foto's.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment