Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik stap wel eens voorbij deze robuuste zuilen ; nog nooit geprobeerd om ze te fotograferen ; moet een rustig straatmoment geweest zijn ; heel mooi weergegeven en goede Z/W omzetting
Het was nochtans een razend drukke zaterdagnamiddag in Gent.
Da's het voordeel van fotografie: je leert geduld hebben, en wachten. Wachten op een goed moment.
Bedankt voor je reactie.
Het was nochtans een razend drukke zaterdagnamiddag in Gent.
Da's het voordeel van fotografie: je leert geduld hebben, en wachten. Wachten op een goed moment.
Bedankt voor je reactie.
Mooie omzetting, ik had liever de persoon aan de rechterzijde gezien, indien dit mogelijk was.
Mvg.
Knappe zwart wit met veel detail en op het goede moment genomen.
Je zou eventueel nog horizontaal kunnen spiegelen, de tektst op het bordje is toch te klein om daar een spiegeling van te kunnen afleiden
Mooie omzetting en idd. horizontaal spiegelen kan.
Ik heb wel veel meer moeite met je perspectiefcorrectie die je hebt toegepast. Kijk eens boven naar de cirkels van de buitenste pilaren.
mvg,
Eddy
Kom wel niet veel in Gent maar zijn die zuilen soms ooit een gebruikt voor kunst met vlees door Jan Faber?
Nu terug naar de foto. Was het niet mogelijk om bij deze een meer centraal standpunt in te nemen en zo meer symmetrie te bekomen.
Het onderwerp is mooi en met die wandelaar er bij een juist moment.
Comment