Best op zwarte achtergrond te bekijken deze.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voldersstraat Gent
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Voldersstraat Gent
Zoveel keren gepasseerd tijdens mijn schooltijd. Knap gebracht zo!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door morgane Bekijk berichtmoet een rustig straatmoment geweest zijn
Da's het voordeel van fotografie: je leert geduld hebben, en wachten. Wachten op een goed moment.
Bedankt voor je reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHet was nochtans een razend drukke zaterdagnamiddag in Gent.
Da's het voordeel van fotografie: je leert geduld hebben, en wachten. Wachten op een goed moment.
Bedankt voor je reactie.
Mvg.
Comment
-
Knappe zwart wit met veel detail en op het goede moment genomen.
Je zou eventueel nog horizontaal kunnen spiegelen, de tektst op het bordje is toch te klein om daar een spiegeling van te kunnen afleidenGroetjes,
Dominic
Comment
-
-
Mooie omzetting en idd. horizontaal spiegelen kan.
Ik heb wel veel meer moeite met je perspectiefcorrectie die je hebt toegepast. Kijk eens boven naar de cirkels van de buitenste pilaren.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ik vind het een fijne foto, 't schijnt uit het beeld stappen mag niet!
mvg
marcel
Comment
-
Kom wel niet veel in Gent maar zijn die zuilen soms ooit een gebruikt voor kunst met vlees door Jan Faber?
Nu terug naar de foto. Was het niet mogelijk om bij deze een meer centraal standpunt in te nemen en zo meer symmetrie te bekomen.
Het onderwerp is mooi en met die wandelaar er bij een juist moment.
Gr, Daniel.
Comment
Comment