Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kikker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kikker

...........
    Last edited by Senna; 9 januari 2016, 18:11.

Re: Kikker

Voor mij nr 1 hoor, knappe plaat. Bij de tweede stoort de weerspiegeling van de lucht naar mijn gevoel te veel.
    Enne, nr 1 mag voor mij gerust in de fotobeoordeling of zelfs SC staan hoor!
    We kunnen dan mss mierenneuken over dat takje dat zo ongelukkig op dat steentje ligt maar ik neem aan dat jij dat er ook niet moedwillig gelegd hebt.... blijft knappe foto!
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

ook de eerste,tof !!! grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Voorkeur voor de eerste, de tweede vind ik ook mooi vooral door zijn kopje die zo boven het water komt piepen.
        grt. Ria

Comment

Voorkeur voor de eerste, alleen wat jammer van de kei op de achtergrond. Volgens mij ligt deze daar wat op een ongelukkige plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
            Voor mij nr 1 hoor, knappe plaat. Bij de tweede stoort de weerspiegeling van de lucht naar mijn gevoel te veel.
            Enne, nr 1 mag voor mij gerust in de fotobeoordeling of zelfs SC staan hoor!
            We kunnen dan mss mierenneuken over dat takje dat zo ongelukkig op dat steentje ligt maar ik neem aan dat jij dat er ook niet moedwillig gelegd hebt.... blijft knappe foto!
            Leuk compliment ifiamminghi.Merci.

Ik zal in de toekomst vaker op de details moeten letten,tijdens het nemen vd foto's focus ik eerder op het onderwerp ipv het geheel.Daar moet nog aan gewerkt worden
            Erg bedankt voor het kijken en jullie commentaar.

Comment

Working...
            X