...........
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kikker
Collapse
X
-
-
Re: Kikker
Voor mij nr 1 hoor, knappe plaat. Bij de tweede stoort de weerspiegeling van de lucht naar mijn gevoel te veel.
Enne, nr 1 mag voor mij gerust in de fotobeoordeling of zelfs SC staan hoor!
We kunnen dan mss mierenneuken over dat takje dat zo ongelukkig op dat steentje ligt maar ik neem aan dat jij dat er ook niet moedwillig gelegd hebt.... blijft knappe foto!"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
ook de eerste,tof !!! grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Voorkeur voor de eerste, alleen wat jammer van de kei op de achtergrond. Volgens mij ligt deze daar wat op een ongelukkige plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtVoor mij nr 1 hoor, knappe plaat. Bij de tweede stoort de weerspiegeling van de lucht naar mijn gevoel te veel.
Enne, nr 1 mag voor mij gerust in de fotobeoordeling of zelfs SC staan hoor!
We kunnen dan mss mierenneuken over dat takje dat zo ongelukkig op dat steentje ligt maar ik neem aan dat jij dat er ook niet moedwillig gelegd hebt.... blijft knappe foto!
Ik zal in de toekomst vaker op de details moeten letten,tijdens het nemen vd foto's focus ik eerder op het onderwerp ipv het geheel.Daar moet nog aan gewerkt worden
Erg bedankt voor het kijken en jullie commentaar.
Comment
-
Comment