deka
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Misschien houdt ze wel van blauw ?
Collapse
X
-
-
Re: Misschien houdt ze wel van blauw ?
Ik vind hem heel mooi van kleur en belichting, maar die linkervoet stoort me wat. Door er zo te hangen tegen die donkere achtergrond vraagt hij veel aandacht en lijkt die - voor mij alleszins - buiten proportie groot en flatteert niet echt.
ps. rechtzetting : haar rechtervoet (slecht gekeken, sorry)Mvg Philip
-
Mooi en sfeervol.
Haar rechtse voet wordt te groot door deze pose en krijgt teveel aandacht.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Al een paar keer komen kijken, deze fascineert me wel! Misschien L van de dame wat croppen maakt dat ze niet zo centraal staat.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Nou, ik weet het niet meer. De eerste keer dat ik ernaar keek, had niets me gestoord. Nu met het lezen over de voet, krijg ik zelfs de indruk dat haar rechterhand te groot is.
Vervormingen komen nu eenmaal voor vooral bij het plaatsen van het driedimensionale op een tweedimentioneel vlak.
Ik vraag me nu af of mijn oog mijn zicht op.... bedriegt of is het mijn redewaarnemerstalent die me nu probeert te bedriegen.
Comment
-
Ik zou deze croppen tot op de knieën, probleem van hand en voet opgelost; toch een mooi portret.
Comment
-
-
Wanneer je zo serieus gaat croppen krijg je een heel andere foto en ik denk niet dat dit je bedoeling is. De optie van Bommasien vind ik wel ok. Veel meer ik zou daar niet aan doen en de puntjes van kritiek meenemen naar een volgende shoot.
grt. Ria
Comment
-
philitalia,eddy007,bommasien,dwarsligger,Marcle,ri ha,jefcumps
Allen bedankt voor jullie visie bij dit beeld dat hier en daar toch voor wat " proportieproblemen " zorgt.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtAl een paar keer komen kijken, deze fascineert me wel! Misschien L van de dame wat croppen maakt dat ze niet zo centraal staat.
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtIk zou deze croppen tot op de knieën, probleem van hand en voet opgelost; toch een mooi portret.
Nu, we houden rekening met de tips voor een volgende opname.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment