![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/april%202015/IMG_3517-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloeiende kerselaar
Collapse
X
-
-
Re: Bloeiende kerselaar
hoi Sien ikzelf ben ook wild van bloeiende bomen....wordt er vrolijk van...maar als ik dan een foto genomen heb ervan vallen ze me meestal toch een beetje tegen....ik weet niet of dit met jouw ook zo is....ik zou het een pracht van een foto gevonden hebben zonder de boom...1. de boom staat niet zo goed in de compo...en 2 de bloemekes vormen een gehele paraplu als het ware....en dat is meerstal zo als die kerels van die afstanden shoot....kleuren en contrasten en scherpte is top de foto in zijn geheel vind ik minder is waarschijnlijk persoonlijk...en een kwestie van goesting....
Comment
-
Sien,
Ik kan me voorstellen dat deze bloeiende kerselaar prachtig was toen je hem in het echt zag staan.
Maar in deze compo komt hij niet echt tot zijn recht. Al mijn aandacht gaat wat naar de gevel van het huis door het harde licht daar daar op valt.
Misschien kon je een ander standpunt ingenomen hebben waardoor je je bv " tussen de bloesems waande " ... en bv van onderuit naar bovenuit gewerkt hebben of zoiets.
Dan had je natuurlijk wel het totaal overzicht niet meer. Maar dan kon je echt de klemtoon leggen op de bloeiende bloemen.
(wegpoetsen van de kabels zou ik toch niet doen hoor, nu valt het heel hard op dat er maar halfhalf gepoetst werd)
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Ik volg de voorgangers.
Ik had de foto gisteren ook al gezien, maar wou nog even de mening van anderen afwachten.
Het harde licht op de gevel is al een grote boosdoener, en er staat iets te veel op de foto om de boom echt tot zijn recht te laten komen.
Op zoek gaan naar een boom in een andere omgeving zou ik zeggen...
Comment
Comment