Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die oranje ring loopt met alle aandacht weg, ik zou dus veel wegcroppen zodat de ring centraal komt te staan.
+1, de hoogspanningsmast heeft ook de indruk dat hij niet recht staat, en aan de linker zijde is weinig interessants te zien. Misschien een verticale er van maken, en enke de rechter kan overhouden?
+1, de hoogspanningsmast heeft ook de indruk dat hij niet recht staat, en aan de linker zijde is weinig interessants te zien. Misschien een verticale er van maken, en enke de rechter kan overhouden?
Ik begrijp waar je naartoe wil, maar de sterretjesvorming van de straatverlichting vond ik leuk alsook het effect van de langere sluitertijd op de voorbijrazende auto's op de E19. Helaas was een hogere positionering niet mogelijk. Dat zou de argumenten die ik aanhaal meer verduidelijken. De foto is op statief gemaakt, waarbij de waterpas toch aangaf dat alles stabiel stond.
Comment