Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Industriezone Mechelen-Noord

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Industriezone Mechelen-Noord

Een combinatie van het blauwe uurtje en langere sluitertijd, althans die bedoeling lag erachter

F16
    8 sec
    ISO 100
    37mm
    Last edited by Morituri66; 10 april 2015, 19:08. Reden: eigenschappen toegevoegd

Re: Industriezone Mechelen-Noord

Die oranje ring loopt met alle aandacht weg, ik zou dus veel wegcroppen zodat de ring centraal komt te staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
      Die oranje ring loopt met alle aandacht weg, ik zou dus veel wegcroppen zodat de ring centraal komt te staan.
      +1, de hoogspanningsmast heeft ook de indruk dat hij niet recht staat, en aan de linker zijde is weinig interessants te zien. Misschien een verticale er van maken, en enke de rechter kan overhouden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        +1, de hoogspanningsmast heeft ook de indruk dat hij niet recht staat, en aan de linker zijde is weinig interessants te zien. Misschien een verticale er van maken, en enke de rechter kan overhouden?
        Ik begrijp waar je naartoe wil, maar de sterretjesvorming van de straatverlichting vond ik leuk alsook het effect van de langere sluitertijd op de voorbijrazende auto's op de E19. Helaas was een hogere positionering niet mogelijk. Dat zou de argumenten die ik aanhaal meer verduidelijken. De foto is op statief gemaakt, waarbij de waterpas toch aangaf dat alles stabiel stond.

Comment

Working...
        X