Net de nieuwe Shoot in de bus gekregen...artikel over retrotint gelezen en meteen de Analog Efex Pro 2 eens geprobeerd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Retrotint
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Retrotint
Texturen bovenop huid zetten werkt m.i. zelden. Ook hier vind ik dat niet mooi: die krassen en vlekken, vooral in het gezicht.
De huidskleur vind ik evenmin aangenaam.
Ik denk dat dit niet de beste foto is om dit op te proberen.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
-
-
De tint vind ik ok. Maar je kan toch de krassen en vlekken wegvinken dacht ik...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtDe tint vind ik ok. Maar je kan toch de krassen en vlekken wegvinken dacht ik...
Mijn advies is ga de werking van de Analog Efex Pro 2 serie van NIK eens goed doornemen en ze dan selectief gebruiken zodat je de platen ermee beter maakt.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Het was gewoon een probeersel nav het artikel dat ik las...wou gewoon eens zien wat die filter deed. Deze communicant isnatuurlijk niet geschikt voor zo een filter. Meer nog...ik ben zelf geen voorstander van deze filter....misschien wel om ooit eens bij een reenactmentgebeuren toe te passen......een foto van nu anno 1914 maken bv.
Comment
-
Mijn ervaring is dat deze filters het best passen bij foto's van gebouwen die reeds wat donkerder zijn. Nu zit je enerzijds met strepen door het gezicht die eigenlijk geen meerwaarde geven aan de foto en anderzijds met de witte achtergrond links die geen enkel voordeel heeft van een filter want het maakt alleen maar vlekken. Onderwerp is ook te modern voor een filter op te zetten (de kledij en sfeer is te hedendaags).
Comment
Comment