Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sounding the seventh thrumpet
Collapse
X
-
-
-
Re: sounding the seventh thrumpet
bwa had ergens in één van men bewerkingen wat fout gekleurd rond de linkse vleugel. Waardoor ik rond de bovenste veren iets halo-achtig meen te zien. Het probleem is dat ik volledig aan het experimenteren was en een aantal stappen niet meer kon herdoen omdat ik geen idee meer had wat ik juist gedaan had ^^A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
ben deze ook tegen gekomen bij mijn ronddwalen in Gent ; kunstwerk staat niet gemakkelijk geplaatst voor een foto te nemen ; de foto zelf is goed geslaagd ; de Z/W omzetting ook ; misschien toch nog eens een update ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door morgane Bekijk berichtben deze ook tegen gekomen bij mijn ronddwalen in Gent ; kunstwerk staat niet gemakkelijk geplaatst voor een foto te nemen ; de foto zelf is goed geslaagd ; de Z/W omzetting ook ; misschien toch nog eens een update ?A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
goede interpretatie.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtgoede interpretatie.
Comment
-
Ik ben niet gek van het kader verprutst volgens mij de hele foto, ook uw zw w omzetting. Tip dupliceer bij iedere bewerking uw laag en geef ze een naam dan weet je steeds waar je blijft en kan je altijd nog ingrijpen. Dat is de weelde van Photoshop.
Comment
Comment