Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sounding the seventh thrumpet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sounding the seventh thrumpet

kunstwerk uit Gent. Lucht toegevoegd, PS skills zijn niet zo goed. Oorsprongkelijke lucht was egaal en een beetje drama paste wel hierbij dacht ik. Kader effect zal niet iedereen zijn smaak zijn maar persoonlijk vond ik het er wel bij passen. or

clicken voor grotere versie
    Last edited by unalom; 4 april 2015, 22:22.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Re: sounding the seventh thrumpet

't gebouw ziet er goed uit.
    De lucht is niet echt mijn ding - de ps bewerking lijkt me anders wel redelijk goed uitgevoerd
    Peter
    mijn website : klik

Comment

bwa had ergens in één van men bewerkingen wat fout gekleurd rond de linkse vleugel. Waardoor ik rond de bovenste veren iets halo-achtig meen te zien. Het probleem is dat ik volledig aan het experimenteren was en een aantal stappen niet meer kon herdoen omdat ik geen idee meer had wat ik juist gedaan had ^^
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

ben deze ook tegen gekomen bij mijn ronddwalen in Gent ; kunstwerk staat niet gemakkelijk geplaatst voor een foto te nemen ; de foto zelf is goed geslaagd ; de Z/W omzetting ook ; misschien toch nog eens een update ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door morgane Bekijk bericht
          ben deze ook tegen gekomen bij mijn ronddwalen in Gent ; kunstwerk staat niet gemakkelijk geplaatst voor een foto te nemen ; de foto zelf is goed geslaagd ; de Z/W omzetting ook ; misschien toch nog eens een update ?
          wil gerust een update maken maar wat moet ik er aan veranderen ?
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

goede interpretatie.
            Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
              goede interpretatie.
              +1 ik zou eens proberen om de middentonen van het gebouw ook wat donkerder te zetten (is wat bleek tav lucht) zodat het kunst werk er nog meer uitspringt.

Comment

Ik ben niet gek van het kader verprutst volgens mij de hele foto, ook uw zw w omzetting. Tip dupliceer bij iedere bewerking uw laag en geef ze een naam dan weet je steeds waar je blijft en kan je altijd nog ingrijpen. Dat is de weelde van Photoshop.

Comment

Working...
                X