Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang te Zeebrugge vanuit duinen
Collapse
X
-
-
-
Re: Zonsondergang te Zeebrugge vanuit duinen
Heel sfeervolle foto.
Ik twijfel enkel wat of er een soort witte halo zichtbaar is net boven de duinen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHeel sfeervolle foto.
Ik twijfel enkel wat of er een soort witte halo zichtbaar is net boven de duinen?
Comment
-
mooi gedaan, al denk ik dat de duinen iets donkerder zouden mogen, komt realistischer over en heb je wss die halo niet
Comment
-
Ik weet niet waar jullie die " Halo " zien maar ik zie er geen. Komt waarschijnlijk door mijn gekalibreerd scherm.
Prachtige foto trouwens.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtIk weet niet waar jullie die " Halo " zien maar ik zie er geen. Komt waarschijnlijk door mijn gekalibreerd scherm.
Prachtige foto trouwens.
Volgens mij toch zichtbaar, en blijkbaar ben ik niet alleen.
Comment
-
Een mooie zonsondergang, en alles onder controle, absoluut geen overbelicht punt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHeel sfeervolle foto.
En dat heeft sporen nagelaten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de informatie !
Dus heb je waarschijnlijk 2 opnamen op elkaar gelegd, en 1 met het penseel "weg-geschilderd " ?
Dat is heel moeilijk om nauwkeurig te doen, en daarom zou ik de volgende link maar eens bekijken :
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
Als je dat een paar keer gedaan hebt, wil je niet meer anders. (wel even voor jezelf uitzoeken, hoeveel je moet blurren)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie sfeervolle foto.
Halo? Is dat niet de zee?
Grt
Eric
Comment
Comment