Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog geen reactie? Mooie landschapsfoto met een mooie lucht. Ik kan het hier niet nazien(op het werk ), maar heb de indruk dat de toren een beetje naar achter helt. Indien ik het verkeerd heb verontschuldig ik mij al bij voorbaat. Welk diafragma heb je hier gebruik Marie-anne, want ik mis links een beetje scherpte.
Maar zoals reeds gezegd, ben op het werk en het scherm hier is ook niet echt dat
Nog geen reactie? Mooie landschapsfoto met een mooie lucht. Ik kan het hier niet nazien(op het werk ), maar heb de indruk dat de toren een beetje naar achter helt. Indien ik het verkeerd heb verontschuldig ik mij al bij voorbaat. Welk diafragma heb je hier gebruik Marie-anne, want ik mis links een beetje scherpte.
Maar zoals reeds gezegd, ben op het werk en het scherm hier is ook niet echt dat
Tja, mijn toestel vergeten verzetten in het moment dat de zon er efkens doorkwam.
4.5 gebruikt. Dat is te weinig hé.
En de molen staat wat verzakt, maar het kan ook voor het grootste deel veroorzaakt zijn door de lens.
Het is voor mij onbegonnen werk om dat te corrigeren. Ik bak daar meestal niets van
't Is natuurlijk persoonlijke goesting, maar het gebrek aan scherpte links stoort me hier niet.
Ik vind het best een mooi plaatje - maar misschien wat hard verscherpt ? De contouren van de toren en de horizon rechts lijken me redelijk hard, maar toch mooi beeld hoor.
Tja, mijn toestel vergeten verzetten in het moment dat de zon er efkens doorkwam.
4.5 gebruikt. Dat is te weinig hé.
En de molen staat wat verzakt, maar het kan ook voor het grootste deel veroorzaakt zijn door de lens.
Het is voor mij onbegonnen werk om dat te corrigeren. Ik bak daar meestal niets van
Een kleiner diafragma was hier beter geweest. Als je LR hebt, probeer de foto eens een beetje naar voor te kantelen(ben ook geen held in het corrigeren van foto's)
Comment