in Rennes-le-Château. Deels gerestaureerd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Graanmolen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Graanmolen
Nog geen reactie? Mooie landschapsfoto met een mooie lucht. Ik kan het hier niet nazien(op het werk ), maar heb de indruk dat de toren een beetje naar achter helt. Indien ik het verkeerd heb verontschuldig ik mij al bij voorbaat. Welk diafragma heb je hier gebruik Marie-anne, want ik mis links een beetje scherpte.
Maar zoals reeds gezegd, ben op het werk en het scherm hier is ook niet echt dat
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtNog geen reactie? Mooie landschapsfoto met een mooie lucht. Ik kan het hier niet nazien(op het werk ), maar heb de indruk dat de toren een beetje naar achter helt. Indien ik het verkeerd heb verontschuldig ik mij al bij voorbaat. Welk diafragma heb je hier gebruik Marie-anne, want ik mis links een beetje scherpte.
Maar zoals reeds gezegd, ben op het werk en het scherm hier is ook niet echt dat
4.5 gebruikt. Dat is te weinig hé.
En de molen staat wat verzakt, maar het kan ook voor het grootste deel veroorzaakt zijn door de lens.
Het is voor mij onbegonnen werk om dat te corrigeren. Ik bak daar meestal niets vanTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Het meest is hier blijkbaar al gezegd.
Toch een mooi wolkendek,, met de belichting is in ieder geval niets mis
Comment
-
't Is natuurlijk persoonlijke goesting, maar het gebrek aan scherpte links stoort me hier niet.
Ik vind het best een mooi plaatje - maar misschien wat hard verscherpt ? De contouren van de toren en de horizon rechts lijken me redelijk hard, maar toch mooi beeld hoor.Last edited by philitalia; 28 maart 2015, 08:14.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtTja, mijn toestel vergeten verzetten in het moment dat de zon er efkens doorkwam.
4.5 gebruikt. Dat is te weinig hé.
En de molen staat wat verzakt, maar het kan ook voor het grootste deel veroorzaakt zijn door de lens.
Het is voor mij onbegonnen werk om dat te corrigeren. Ik bak daar meestal niets van
Comment
-
-
Ondanks het diafragma, toch een mooi beeld hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtOndanks het diafragma, toch een mooi beeld hoor.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZo beoordeel ik de foto ook, verder niets mis mee !
Mvg.
Comment
-
Mooie, aangenaam kijkende foto.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment