![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/Maart%202015/IMG_2506-bewerkt-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zacht ruisend genieten van de maartse zon
Collapse
X
-
-
Re: Zacht ruisend genieten van de maartse zon
Vindt dit een leuk plaatje.
Mooie lichtinval op het riet.
Zou er misschien links nog een stukje afdoen, het riet staat daar wat verloren tov het dichtere riet rechts.. Maar dat is persoonlijk....:: The heart and mind are the true lens of the camera. (Yousuf Karsh) ::..
-
Oorspronkelijk geplaatst door ypauwels Bekijk berichtVindt dit een leuk plaatje.
Mooie lichtinval op het riet.
Zou er misschien links nog een stukje afdoen, het riet staat daar wat verloren tov het dichtere riet rechts.. Maar dat is persoonlijk..vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Boven een beetje croppen geeft eigenaardig het accent meer op het riet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtPRACHTIG SIEN. Zeer mooi licht met een mooie DOF.Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtBoven een beetje croppen geeft eigenaardig het accent meer op het riet.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
als je bovenaan zou afdoen, stoort het dan niet dat die hoogste afgetopt worden ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtals je bovenaan zou afdoen, stoort het dan niet dat die hoogste afgetopt worden ?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtPrima sfeervolle foto en laten zoals ie is !
Comment
-
-
voor mij is ie ook zo als hij is perfect...
Comment
Comment