Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laurence tijdens de Imaging Days 2015 "Tour & Taxis" + Update
Re: Laurence tijdens de Imaging Days 2015 "Tour & Taxis"
Mooi intrigerend, heel mooie ogen. Spijtig van de schaduw onder de neus maar waarschijnlijk niet te vermijden. Ben wel te vinden voor de bewerking, hou van dat warm Z/W.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooi intrigerend, heel mooie ogen. Spijtig van de schaduw onder de neus maar waarschijnlijk niet te vermijden. Ben wel te vinden voor de bewerking, hou van dat warm Z/W.
Ik denk dat de schaduw onder de neus het gevolg is van een Butterfly belichting, een klassieke belichting in portretfotografie en schilderkunst (een vlinder onder de neus).
Google eens de verschillende belichtingen bij portretfotografie, je zal er nog enkele anderen tegenkomen zoals de Rembrandt belichting, Cirkelbelichting ...
Bedankt voor je reactie.
mvg,
Eddy
Die jaren waren niet steeds stillekes Eddy Knap portret, je let goed op en hebt er handje van weg zo te merken. Resultaat is voor mij schitterend, enkel dat fel belichte plukje boven op het haar mocht iets minder - geeft nu zowat een pluimpjes effect - doch chapeau
Die jaren waren niet steeds stillekes Eddy Knap portret, je let goed op en hebt er handje van weg zo te merken. Resultaat is voor mij schitterend, enkel dat fel belichte plukje boven op het haar mocht iets minder - geeft nu zowat een pluimpjes effect - doch chapeau
Raymond, bedankt voor de opmerking, je hebt gelijk.
Update is geplaatst.
mvg,
Eddy
Re: Laurence tijdens de Imaging Days 2015 "Tour & Taxis" + Update
We moeten niet altijd gelijk hebben Eddy maar we kunnen elkaar wat helpen en dat geeft voldoening. Nu is de "storing" weg en komt normaal over, dus de foto is nu perfect !
Re: Laurence tijdens de Imaging Days 2015 "Tour & Taxis" + Update
Blijft de aandacht gaande bij dit portret, ja zeker. Commentaren van anderen leerden mij kleine foutjes zoals het te witte aan de kruin, schaduw onder neus, was me niet opgevallen als men me er niet attent had opgemaakt. Mijn besluit, de meeste bekijken een portret niet met een loepe en alhoewel ik er niet tegen ben, hoe leert men anders iets bij mag deze foto en model er best wezen.
Comment