Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Japanse toren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Japanse toren








    Last edited by Senna; 26 april 2015, 21:54. Reden: aangepast

  • #2
    Re: De Japanse toren

    Mooie toren, maar het beeld op zich kan enkele verbeteringen gebruiken.
    Ik heb de indruk dat alles wat schuin staat (de toren op zich twijfel ik wat over), ik denk dat een lenscorrectie redding kan brengen (zie omheining en verlichtingspaal op de voorgrond).
    Diezelfde voorgrond geeft volgens mij geen echte meerwaarde aan de foto, maar misschien was een andere compositie niet mogelijk.
    Ik denk ook dat de licht wat donkerder werd gemaakt, ik vermoed een kleine halo te zien rondom bovenaan de toren, waardoor ik vermoed dat hij wat slordig bijgewerkt is.
    Hopelijk heb je er iets aan, en neem je het niet kwalijk dat ik eerlijk mijn mening neerschrijf.

    Comment


    • #3
      Re: De Japanse toren

      Deel Boudini's mening
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: De Japanse toren

        Van de voorgrond kun je weinig wegdoen vrees ik, want dan moet je de buxus-bol ook afsnijden.... toren staat idd niet helemaal recht (denk ik toch), en het takje rechts aan de toren zou ik weggepoetst hebben, ook dat "paneel" in de buxus is eerder storend (en wellicht ook makkelijk weg te poetsen).
        Vermoedelijk zit er ook wel wat meer detail in de wolken die er nu niet uitkomt (nu ja, het weer zat ook niet echt mee).
        mvg,
        Luc
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: De Japanse toren

          @Boudini,integendeel.Ik waardeer hier je mening.En heb nochtans geprobeerd de foto aan te passen.
          Naar mijn mening ziet het er (hopelijk) beter uit,alhoewel kan het nog zijn dat de foto wat overbelicht is.


          Bedankt iig voor de reacties

          Comment

          Working...
          X