Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je hebt geluk met je modellen, en zij met jou. Weer mooi in beeld gebracht. Enig puntje van kritiek blijft de krappe omkadering, hier aan het hoofd. Soms is de ruimte waarin je werkt niet groot genoeg om nog net dat kleine stapje weg te kunnen doen. Maar het blijft prachtig werk om te zien.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Je hebt geluk met je modellen, en zij met jou. Weer mooi in beeld gebracht. Enig puntje van kritiek blijft de krappe omkadering, hier aan het hoofd. Soms is de ruimte waarin je werkt niet groot genoeg om nog net dat kleine stapje weg te kunnen doen. Maar het blijft prachtig werk om te zien.
+1
Volledig mee eens.
Er zijn een paar witte lijntjes (hals, langs de linkse arm ...) Moeten ze weg ? Ik weet het niet.
Mercikes Anaisje, en van die krappe omkadering heb je gelijk … ik hoor het meer, maar nu had ik echt niet veel ruimte hahahaha
Grtjes.
Er zijn een paar witte lijntjes (hals, langs de linkse arm ...) Moeten ze weg ? Ik weet het niet.
Hield ze niet van schuim ?
mvg,
Eddy
Hoi Eddy, dit was de voorbereiding er moesten nog bloemblaadjes in het bad ;-) het water hadden we al wit gemaakt zodat het model toch al een beetje privacy had voor de pose voor te bereiden. De lijnen heb ik bewust gelaten omdat ik niet wil dat de foto te vlak word ;-)
Thanks voor de reactie Eddy
Grtjs.
Comment