Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De trap
Collapse
X
-
-
Re: De trap
goed in beeld gebracht ,Sien grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
-
Mooi gedaan.
Ik zou hem wel nog wat proberen te draaien en bijsnijden, zodat hij mooi van hoek tot hoek loopt
Comment
-
inderdaad, eens proberen een beetje te draaien.
Ben ook eens curieus wat het zou geven als de zon een pak verder gedraaid is, zodat de schaduw van de tredes zelf te zien zou zijn ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Vind ik ook goed. Is er zo een waar je wat langer moet naar kijken om het geheel te bevatten en het is ocharme slechts een trap, en toch dus heel speciaal. De trap wordt door het standpunt ook vrijwel geheel vlak... Knap in beeld gebracht. Je moet het maar zien!
Ook de omzetting vind ik hier wel passend.
mvg,
Luc"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooi gedaan.
Ik zou hem wel nog wat proberen te draaien en bijsnijden, zodat hij mooi van hoek tot hoek loopt
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtinderdaad, eens proberen een beetje te draaien.
Ben ook eens curieus wat het zou geven als de zon een pak verder gedraaid is, zodat de schaduw van de tredes zelf te zien zou zijn ?
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGoede diagonale visie op het onderwerp.
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtVind ik ook goed. Is er zo een waar je wat langer moet naar kijken om het geheel te bevatten en het is ocharme slechts een trap, en toch dus heel speciaal. De trap wordt door het standpunt ook vrijwel geheel vlak... Knap in beeld gebracht. Je moet het maar zien!
Ook de omzetting vind ik hier wel passend.
mvg,
Lucvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
-
Comment