Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tulp + vb enkele foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tulp + vb enkele foto

    Mijn eerste poging tot het stacken van een macro. Foto bestaat uit 10 foto's.





    Op vraag een willekeurige foto uit de fotoreeks genomen als vb.

    Bedankt om te kijken
    Last edited by Anaisje; 12 maart 2015, 19:18.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Tulp

    Toppie, prachtig
    Het zal moeilijk zijn om met je volgende stackings beter te doen.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Tulp

      Kan ook alleen maar zeggen

      Comment


      • #4
        Re: Tulp

        Nou ja, wat zal ik dan zeggen? Zéér mooi!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Tulp

          Verheffende trap van stacking-fotografie!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Tulp

            Heel mooi zal ik ook zeggen, maar ik zit ook met een vraag, hoe ziet die tulp eruit op één opname?

            Comment


            • #7
              Re: Tulp

              Geslaagde poging allesinds!

              Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
              Heel mooi zal ik ook zeggen, maar ik zit ook met een vraag, hoe ziet die tulp eruit op één opname?
              ik ben hier ook wel benieuwd naar, vind het wil interessant om ook eens uit te proberen.
              Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
              Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

              Comment


              • #8
                Re: Tulp