Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stadshal, Gent
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stadshal, Gent
Mooi gedaan, goede omzetting.
Leuk dat er toch nog een stukje "oud gent" gecombineerd wordt met dit modern bouwwerk.
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooie omzetting. Op het randje van overscherp (zie de torenspitsen).
Lijkt me moeilijk om hem mooi op foto te krijgen met al die gebouwen eromheen, maar is je toch aardig gelukt.
Comment
-
Een gedrocht dat de omgeving kapot bombardeerd. Waarom in grijstinten? Fotois wel ok.
Comment
-
-
Tof maar teveel verscherpt.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtLijkt mij ook moeilijk. Knap gedaan op het goede tijdstip
grt. Ria
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtEen gedrocht dat de omgeving kapot bombardeerd. Waarom in grijstinten? Fotois wel ok.
En zwart-wit? Daar werk ik tegenwoordig graag mee, en zie ik persoonlijk erg graag.
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtTof maar teveel verscherpt.
mvg,
Eddy
Ik hou het in elk geval in het achterhoofd voor de toekomst.
Comment
-
Dit beeld omzetten in zw vind ik een goed gedachte, het gebouw vloekt al genoeg met zijn omgeving door gebruik te maken van zw tinten komt er een betere harmonie tot stand (al is het een niet passend gebouw). Voor de rest volg ik Zibro's gedachte.
Comment
-
-
Rovaer ik begrijp je reactie. De reactie om het gebouw is er omwille van het feit dat ze zeer slecht geplaatst is en ik hoop dat stadsbestuur daat in het vervolg rekening mee houdt. Het kwam ook omwille van het feit de foto, waarschijnlijk door de fotograaf ook zo gewild, om minder de nadruk te leggen op de ongelukkige plaats. Zibro toont aan dat het een gebouw is dat niet gemakkelijk in beeld te krijgen is. En heeft gelijk. De opmerking i.v.b.m. De scherpte is terecht. TE is niet meer mooi. Hier is Thomas op het nippertje van het aanvaardbare volgens mij. Voor Eddy is het al TE. Ik persoonlijk ga ook liever iets eronder dan van het uiterste. Maar ik vind het wel ferm dat hij het uiterste heeft weten te vinden. Meestal gaat men niet ver genoeg. Men mag niet vergeten dit is een Beginnerhoek. Iedereen zoekt naar het beste die men uit een foto kan halen. Ik volg je terecht i.v.b.m de omzetting in zw. Nu het geschrevene dient niet enkel voor Thomas maar voor allen die kijken en zoeken. Eindresultaat : bepaald altijd de fotograaf zelf.
Comment
Comment