Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zeer aangename compo en leuke belichting.
De lichtvlekjes ('k weet niet hoe ik ze anders moet noemen) passen prima.
Aan de toning ben ik niet helemaal uit.
Heel andere benadering dan we gewoon zijn. Ik vind de foto zo echt wel iets meer hebben. Niet om alles op die manier te maken maar eerder als uitzonderlijk in het gebruik.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mooi beeld en bewerking kan ik ook wel smaken.
Kan het zijn dat je wat opgehelderd hebt aan de voorzijde van het gezichtje ??? Dit komt nu wat " vlekkerig " over, vandaar mijn vraag.
grt,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Mag ik dezelfde mening toegedaan zijn, een zeer mooie pose die wellicht in sepia beter tot zijn recht komt. Ik heb ooit wel zo'n beeld gezien gemaakt met een stylo 'bic' .
Mooi beeld en bewerking kan ik ook wel smaken.
Kan het zijn dat je wat opgehelderd hebt aan de voorzijde van het gezichtje ??? Dit komt nu wat " vlekkerig " over, vandaar mijn vraag.
grt,
deka
Het is een foto genomen tijdens de voorbije kerstperiode. Ik weet niet meer juist wat ik allemaal gedaan heb, maar het is een flink doorgedreven bewerking.
Bedankt voor jullie suggesties.
Sepia zie ik slechts in beperkte gevallen graag, bij deze vind ik het persoonlijk niet passen.
Voor degenen die problemen hebben met de toning heb ik een zwart wit versie bijgevoegd.
Hello Dominic, een zw kan natuurlijk ook, maar dat zou ik in deze omstandigheid ook niet echt aanraden. Ik had er eerst aan gedacht maar dit gaat ook niet echt bij het kind. Probeer even de kleurbalans, blauw verminderen en rood verhogen. Je krijgt het zonlicht en warmte. Natuurlijk is het even aanvoel tot hoever je mag gaan. Dus doe het met kleine stukjes en bewaar steeds, dan kis je de mooiste eruit. Vermoed dat je dat nooit eerder hebt gedaan maar aan alles is er een begin, vandaar ik je kleine stapjes aanraad.
Comment