update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kijk dan toch ....daar
Collapse
X
-
-
Re: kijk dan toch ....daar
Hey, Sien, dat is een mooi tegenlichtje. Mooi haarlicht ook, het feit dat het uitgebrand is stoort mij geenszins. Jammer wel dat die ene elleboog het gezicht deels verbergt, en volgens mij zit er een groenzweem op je foto.
PS Waarom heb je F/22 op 1/25 sec. genomen? Zo riskeer je bewegingsonscherpte. Beter hier is om je diafragma wat meer open te zetten en een kortere sluitertijd te nemen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtHey, Sien, dat is een mooi tegenlichtje. Mooi haarlicht ook, het feit dat het uitgebrand is stoort mij geenszins. Jammer wel dat die ene elleboog het gezicht deels verbergt, en volgens mij zit er een groenzweem op je foto.
PS Waarom heb je F/22 op 1/25 sec. genomen? Zo riskeer je bewegingsonscherpte. Beter hier is om je diafragma wat meer open te zetten en een kortere sluitertijd te nemen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtJe uppie is veel te donker. Dan is de belichting van het water wel beter maar verdwijnt het licht in de gezichten. Zou er niet teveel meer aan prullen, eventueel de groenzweem nog een beetje eruit halen.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment