Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Appelcactus
Collapse
X
-
-
Re: Appelcactus
Bij deze had ik graag wat meer ruimte links van de appel gezien. Ik weet natuurlijk niet of er daar iets storend op de achtergrond staat. De dof vind ik wel weer goed gekozen.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtBij deze had ik graag wat meer ruimte links van de appel gezien. Ik weet natuurlijk niet of er daar iets storend op de achtergrond staat. De dof vind ik wel weer goed gekozen.
Comment
-
Vandaag terug iets bijgeleerd in de wereld van de flora. Voor mij is deze goed gecadreerd en belicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtVandaag terug iets bijgeleerd in de wereld van de flora. Voor mij is deze goed gecadreerd en belicht.
Comment
-
Voor mij is de compo en DOF ok.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtVoor mij is de compo en DOF ok.
mvg,
Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtVooral de dof is goed!
mvg
marcel
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtKnap en weeral met wat nieuws kennisgemaakt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVoor een beginneling een knappe foto zeer zeker van compo en kleur !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtVoor mij is de compo en DOF ok.
mvg,
EddyHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment