Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Berg

[IMG][/IMG]

Re: Berg

Mooi, als uit een stripboek of een Kamakurka sketch
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Bij deze zou ik toch de paal waarop de wegwijzers staan rechtzetten in de foto, en de twee donkerste platen ietsje oplichten.

PS. Genomen in de buurt van Bütgenbach zeker ? Denk ik tenminste, omdat wij ooit een chalet huurden in het dorpje Berg aldaar .
      Last edited by Guest17; 8 februari 2015, 11:37.

Comment

Aan gezien het onderwerp een statisch gegeven is heb je al de tijd om deze wat recht te zetten en scherper te stellen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Niet in Bütgenbach, maar in de buurt van de luchthaven van Zaventem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
            Niet in Bütgenbach, maar in de buurt van de luchthaven van Zaventem.
            Ja, ik zie nu ook dat er in België 7 (zeven) gemeenten of deelgemeenten Berg noemen....
            Ik kende alleen die bij Bütgenbach .
            Bedankt voor de info

Comment

Op de FOD Mobiliteit en Vervoer heb ik het genoegen gehad een database van verkeersborden te mogen bijhouden en deze met opgedragen nieuwe te ontwerpen. Het is voor deze foto een beetje een eigenaardige uitvalsbasis, richtingaanwijzers zijn normaal witte tekst op een blauwe achtergrond. Het type font lijkt me wel dat van de unieke font van het terziele gegane Ministerie van Openbare Werken. Berg ken ik van een dorp of wijk ergens tussen Steenokkerzeel en Haacht. Tof van de fotograaf het leuke te zien in de naam berg; er zijn er zovele in Europa.

Comment

Working...
              X