Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is in mijn ogen niet erg scherp Kristel. Qua compo zou ik wellicht het steeltje uit de hoek laten vertrekken, en er misschien wel een vierkant van maken zonder die witte bloem rechts. Ik bedoel eerder zo iets. Laat me maar weten als de link weg moet. Ik heb ook nog ietsje verscherpt, maar dat lukt wellicht nog beter via de originele versie.
Over afleidende handtekeningen ga ik maar niks meer schrijven denk ik .
Mooi vierkant ;-) Ik heb de foto rechthoekig gehouden, maar zoals je zei, de steel uit de hoek laten vertrekken en watermerk eraf, was vergeten dat dat hier niet moet.
Echter wanneer ik de aangepaste foto hier wil plaatsen, lukt het niet. Ik kan er maar 1 foto opzetten. Hoe doe ik dat ? Dank je voor je reactie Djivan :-)
Comment