En zelfs twee keer. De tweede gemaakt tijdens het blauwe uurtje. Ben benieuwd naar jullie voorkeur. Bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Elgol
Collapse
X
-
-
Re: Elgol
De eerste vind ik een hele goeie.
De lange sluitertijd van de tweede (vooral de lucht) kan me ook wel bekoren, maar die foto vind ik in het algemeen te blauw (ook al is het in het blauwe uurtje).
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDe eerste vind ik een hele goeie.
De lange sluitertijd van de tweede (vooral de lucht) kan me ook wel bekoren, maar die foto vind ik in het algemeen te blauw (ook al is het in het blauwe uurtje).
Comment
-
Comment
-
-
Voorkeur 1(mooi), de 2de is te blauw.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDe eerste vind ik een hele goeie.
De lange sluitertijd van de tweede (vooral de lucht) kan me ook wel bekoren, maar die foto vind ik in het algemeen te blauw (ook al is het in het blauwe uurtje).Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Mooie complementaire kleuren in de eerste. De gele stenen met het blauwe in de rest van de foto combineert heel goed. Ook netjes van compositieFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
De eerste, zonder twijfel.
Kan zelfs nog wat winnen met een lichte versterking van het rood in de achtergrond.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Eerste is ook mijn voorkeur zonder twijfel een mooie opname. Wat de tweede betreft zou ik deze in LR een copy bewerken met de witbalans naar daglicht of bewolkt aan te passen en dan in PS het origineel en de copy samen te voegen tot een bewerking zodat de achtergrond het blauwe kan blijven behouden en de keien op de voorgrond terug meer hun natuurlijke kleur te krijgen rekening houdend dat het niet te helder wordt weergegeven. Moeilijke opdracht maar het is het proberen waard.
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Comment