Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De eerste vind ik een hele goeie.
De lange sluitertijd van de tweede (vooral de lucht) kan me ook wel bekoren, maar die foto vind ik in het algemeen te blauw (ook al is het in het blauwe uurtje).
De lange sluitertijd van de tweede (vooral de lucht) kan me ook wel bekoren, maar die foto vind ik in het algemeen te blauw (ook al is het in het blauwe uurtje).
Eerste is ook mijn voorkeur zonder twijfel een mooie opname. Wat de tweede betreft zou ik deze in LR een copy bewerken met de witbalans naar daglicht of bewolkt aan te passen en dan in PS het origineel en de copy samen te voegen tot een bewerking zodat de achtergrond het blauwe kan blijven behouden en de keien op de voorgrond terug meer hun natuurlijke kleur te krijgen rekening houdend dat het niet te helder wordt weergegeven. Moeilijke opdracht maar het is het proberen waard.
Comment