Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FOG!! Closed Airport

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: FOG!! Closed Airport

Op een grijze dag met een mooie foto voor de dag komen. Ik twijfel dikwijls om dan op foto jacht te gaan. Ten onrechte dus, ook dan kan je een mooie foto maken.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Het verband met de titel ontgaat me (na lang nadenken en weten wat je bedoelt) maar dit zal aan de aftakeling van het verstandelijk intellect te wijten zijn
      De foto vind ik zeer geslaagd door de compo en de sfeer.
      G.R., we doen hier allemaal ons best om met een goede foto voor de dag te komen waar inspanning, denkwerk voor instelling en compo, vroeg opstaan, door de koude en wat nog niets te veel is. Dan komt nog de digitale ontwikkeling er bij dus voor een bijpassende titel
      mogen we nog een laatste inspanning over hebben en zelfs de foto nog een tijdje achterhouden tot een goede titel is gevonden. Dan is het werk pas af voor mij toch.

Wat de titel in verhouding met de foto te maken heeft is dat er bij dichte mist wel eens vliegtuigen aan de grond blijven staan en bij deze opname een tijdje geleden op een vroege mistige morgen deze meeuwen en scholeksters er ook geen zin in hadden om op te vliegen.

Bedankt voor het kijken en de reacties iedereen.

Gr, Daniel.

Comment

Ik kan niet veel aan bovenstaande toevoegen. Van mij ook een 'like'
        FLICKR PHOTOSTREAM
        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Working...
        X