Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steenloper+up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Steenloper+up

Een tijdje afwezig geweest, wegens rugklachten lukt het momenteel minder goed.

1/1000- iso2000- F9- 600mm

update andere uitsnede+een heel klein beetje meer na verscherpt

Bedankt om te kijken
    Last edited by Anaisje; 6 februari 2015, 20:08. Reden: update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Steenloper

Mooie compo, die onscherpte onderaan rechts eventueel proberen weg te werken.

mvg

marcel

Comment

Mooie scherpe vogel, hij lijkt wel in de lens te kijken, alhoewel je met die lens wel op een afstandje zal zitten ;-) Ik vind de onscherpte helemaal niet storend en de zon op zijn lijfje is ook zo mooi. Het is een knappe en boeiende foto. Groetjes, Kristel :-)

Comment

Volg Marcel grotendeels, zou echter links ook nog wat wegsnijden zodat vogel op een sterk punt komt.
        Scherpte ligt beetje achter de kop en dat is een beetje jammer.
        Waarom gebruikte je zo'n sluitertijd ? Ik zou eerder 1/500ste kiezen teneinde mijn ISO van 2000 naar 1000 te kunnen brengen.
        (met statief of vanuit de hand, zo'n 600mm weegt al wat zeker ? ....is dat de reden ?)
        Als senior member zul je wel een pak meer ervaring hebben dan ik, je zult wel je redenen hebben neem ik aan, ... enne, ik leer graag bij...

mvg,
        Luc
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

De up komt wat later met andere uitsnede.Eerst met een antwoordje op de vraag komen.
          Waarom gebruikte je zo'n sluitertijd ? Ik zou eerder 1/500ste kiezen teneinde mijn ISO van 2000 naar 1000 te kunnen brengen.
          (met statief of vanuit de hand, zo'n 600mm weegt al wat zeker ? ....is dat de reden ?)
          Als senior member zul je wel een pak meer ervaring hebben dan ik, je zult wel je redenen hebben neem ik aan, ... enne, ik leer graag bij...