Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb twee keer geklikt... toen ik de eerste keer de foto zag "weer een station" had ik al op de back-toets geklikt.
Maar blijkbaar zat er gelukkig nog een mannetje in mij (misschien mijn ene hersencel) : "ga terug".
Nog es gaan zien dus.
En dan zie ik dit!
Mooi. Knap gedaan. Gewoon perfecte timing. Een foto waar je (zoals ik letterlijk ervaarde) meerdere keren en langer naar kijkt. Super.
Als ik al kritiek zou mogen geven (maar wie ben ik om dat te doen bij zo'n prent?) dan zou het aangaande de vervorming zijn... het lijkt alsof de klok rechts naar de fotograaf toe waait (al zie ik niet dat een 29mm op een crop voor zoveel vervorming zou kunnen zorgen, wellicht heb ik het dus verkeerd voor).
mvg,
Luc
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Ik heb het afgeleerd om hier een foto te posten zonder inhoud
De foto was in 2 keer genomen. Ik had het perron eerst scherpgesteld voor de trein het station binnenreed. De eerste foto van 10s had ik genomen toen de trein binnenreed. Omdat er veel volk op het perron stond en 1 iemand een paar seconden net voor mijn lens bleef staan was deze niet zo goed. De tweede foto (deze dus) ben ik gestart toen de trein terug begon te bewegen en nog een paar seconden nadat de trein voorbij was. Ik vind het persoonlijk ook een mooi effect...
Wat betreft de klok: je hebt gelijk. De klok lijkt wat naar de camera toe te 'waaien'. Of dit in werkelijkheid ook zo is, zal ik eens nakijken als ik nog eens in het station ben
Dit vind ik nu eens een hele knappe zie.
Klein beetje jammer van het 'klok-schoonheidsfoutje' maar laat ons dit een tache de beauté noemen .
Zou mij niks verwonderen als we die maandag nog een terug zien.
Ik kon mezelf niet houden en ben vandaag het station nog eens binnengelopen. De klok hangt dus wel degelijk niet recht! Ik zou wat kunnen photoshoppen om het wat realistischer te krijgen, maar moet het?
Comment