Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mons2015 : Ailleurs en folie Lille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mons2015 : Ailleurs en folie Lille

Iso 2000 - F2.8 - 1/125

Iso 3200 - F2.8 - 1/125

Iso 2000 - F2.8 - 1/160

Dit is het eerste evenement met "professionele belichting" dat ik kan fotograferen.
    Heb hier absoluut nog geen ervaring mee...

De rest van deze set :
    Explore this photo album by Bart Salembier on Flickr!
    Last edited by bart salembier; 4 februari 2015, 09:43.
    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Re: Mons2015 : Ailleurs en folie Lille

Geen meningen?
    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910

Comment

165 views en toch geen meningen???

jammer...

Comment

Ik ga dan toch nog eens neerschrijven wat ik al enkele keren heb gedaan.
        Reacties is bij velen een kwestie van geven en nemen. Misschien moeten sommige mensen hier eens leren, ongeacht hun kennis op gebied van fotografie, om ook eens hun commentaar neer te schrijven bij een foto van iemand anders.
        Waarmee ik maar wil zeggen dat je niet altijd mag eisen dat je veel reacties krijgt als je er zelf nooit geeft.

Wat betreft de foto's weet ik niet zo goed wat neer te schrijven (dat wist ik vorige meekook niet toen ik ze voor het eerst zag). Persoonlijk zegt het me niet zo veel, en vind ik ze nogal fel van (licht)kleur. De 2de had een mooie geweest, maar nu is er iets te veel ruis aanwezig naar mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk bericht
          165 views en toch geen meningen???

jammer...
          Het aantal views is onbelangrijk, er kruipen hier veel robots rond, en veel mensen die geen mening willen/durven plaatsen.

Mijn kleine kritiek:
          - professionele belichting en dan op 2.8 en ISO tot 3200 moeten gaan, dat kan ik niet volgen hoor
          - iedere keer slechts driekwart van het lichaam
          - algemeen kan er qua scherpte wel wat verbeterd worden
          - foto 2 is de beste voor mij, daar zit 'een' sfeer in, met een goeie belichting was dit een toppertje geweest
          ...leeg...

Comment

Met professionele verlichting wil ik zeggen deftige toneelverlichting en geen verlichting als op een kleinschalig optredentje.

Je hebt de hoge iso's en grote openingen nodig om de sluitertijd te halen. Heel vergelijkbaar met concertfotografie

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Het is mijn ding niet, ik zal dan noch slechte noch goede kritiek kunnen lezen. Mijn waardeparameter is dikwijls of ik het getoonde zou inlijsten of niet. Dat zegt uiteraard niets over de kwaliteit en techniek. Foto's die mij tegenhouden om te scrollen, zijn ofwel zo slecht dat ik zoek waarom en ervan leer niet dezelfde fout te maken, ofwel zo bijzonder dat ze mij een goed gevoel geven. Ik besluit, het is gemakkelijk iets af te breken, opbouwende kritiek leert ieder van. Mensen zijn nu immers kijkers, soms praters, en de schrijvers ja ...

Comment

Working...
              X