Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Was het nu vroeger of nu ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Was het nu vroeger of nu ...

    Was het nu vroeger of nu ...

  • #2
    Re: Was het nu vroeger of nu ...

    Precies inderdaad een oude postkaart.
    Ik zou er nog wat aan sleutelen (rechtzetten) maar het is jouw keuze hé!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Was het nu vroeger of nu ...

      Rechtzetten zou zeker moeten gebeuren.
      De bewerking had ik ook liever wat minder intens gezien.
      Sorry, kan me niet echt bekoren.

      Comment


      • #4
        Re: Was het nu vroeger of nu ...

        Wanneer je een oude postkaart wilde imiteren ben je er volledig in geslaagd... alhoewel ik betwijfel of er een handtekening op de oude postkaart stond.
        Verder zou ik zeker rechtzetten want alles valt nu wel heel erg naar het midden toe.

        Comment


        • #5
          Re: Was het nu vroeger of nu ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Wanneer je een oude postkaart wilde imiteren ben je er volledig in geslaagd... alhoewel ik betwijfel of er een handtekening op de oude postkaart stond.
          Verder zou ik zeker rechtzetten want alles valt nu wel heel erg naar het midden toe.
          Gewoon wat gespeeld met kleuren en toen vond ik dat het toch op een oude kaart begon te lijken ,rechtzetten ik heb er allemaal geen programma's voor zoals velen hier op het forum ,alléén Paint net en daar doe ik het mee ,foto is zoals ik het zie ,je kan alles beginnen te verwerken voor ideale foto als je wilt maar dat is mijn bedoeling niet ,en de kritiek die jullie geven daar leer ik uit ,en de volgende keer beter dan ,Grtz Eddy

          Comment


          • #6
            Re: Was het nu vroeger of nu ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Eddy M Bekijk bericht
            Gewoon wat gespeeld met kleuren en toen vond ik dat het toch op een oude kaart begon te lijken ,rechtzetten ik heb er allemaal geen programma's voor zoals velen hier op het forum ,alléén Paint net en daar doe ik het mee ,foto is zoals ik het zie ,je kan alles beginnen te verwerken voor ideale foto als je wilt maar dat is mijn bedoeling niet ,en de kritiek die jullie geven daar leer ik uit ,en de volgende keer beter dan ,Grtz Eddy
            Om recht te zetten hoef je helemaal geen duur programma te hebben hoor.
            Je kan bvb starten met ShiftN, gratis en voor niks te downloaden, en in de meeste gevallen (op automatisch) meer dan afdoende.

            Comment


            • #7
              Re: Was het nu vroeger of nu ...

              [QUOTE=marie
              Ik volg.
              Grt
              Eric

              Comment

              Working...
              X