Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Robben-eiland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Robben-eiland

    DSC_0492_01_01v by freddy.houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Robben-eiland

    Mooi uitzicht had je daar. Waarschijnlijk heb je dit willen overbrengen op foto, maar om de een of andere reden denk ik niet dat dit beeld uw gevoel van ter plaatse kan benderen. Misschien was iets meer voorgrond beter.
    Foto dient ook wel nog recht gezet te worden (zie horizon).

    Comment


    • #3
      Re: Robben-eiland

      Je 3de foto vandaag, slechts 1 post per dag hier, lees het reglement eens.
      Als je de horizon nog recht zet is het wel de beste van de 3.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Robben-eiland

        ik vind hem wat te blauw en je ziet weinig van het Robben-eiland.
        tis daar wel een prachtig uitzicht want ik heb daar een paar jaar geleden ook gestaan

        Comment


        • #5
          Re: Robben-eiland

          Kan me ook niet meteen bekoren. Behalve de horizon ervaar ik de weidsheid niet.
          Vind 'm ook te blauw, kabel linksonder stoort me ook... (nu ja, hij is er natuurlijk wel).
          Zou hier liever een panorama-foto gezien hebben teneinde het ongetwijfeld adembenemende uitzicht weer te geven. Als het de bedoeling was om Robbeneiland zelf te tonen, dan vind ik het een mislukking. Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik neem aan dat het om het eilandje in het midden van de foto gaat, grofweg 1/128 (1/256?) van de foto.
          Sorry als dit allemaal een beetje (veel?) negatief overkomt, want dat is niet de bedoeling, ik geef enkel weer wat ik er van vind (en dat is zekerlijk geen evangelie).
          mvg,
          Luc
          Last edited by ifiamminghi; 28 januari 2015, 15:23.
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Robben-eiland

            Als men daar op een hoogte staat krijgt men een geweldige indruk van de weidsheid Toch de zee rechtzetten. Ik krijg de indruk dat de foto genomen is van op de tafelberg of ben ik mis?
            Mvg
            Suske

            Comment


            • #7
              Re: Robben-eiland

              Het was niet echt men bedoeling om het robben eiland centraal in beeld te hebben...mss men titel een beetje slecht gekozen....en aangaande de blauwtinten is nu eenmaal in het echt zo als ge een stralende dag hebt in zuid-afrika en ge staat dan ook nog eens boven op de tafelberg...dan is alles perfect blauw...zodat er nog maar weinig onderscheid te maken is tussen de lucht en de zee en dat was net men bedoeling...Vind het net fijn dat mensen een eerlijke opinie weergeven over men foto's anders zou ik 1. hier niet moeten rondhangen en 2. nooit iets bijleren....
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Robben-eiland

                Beetje recht gezet (heb ik ook al weer bijgeleerd se)...beter zo ?

                DSC_0492_01_01v+bd by freddy.houtmeyers, on Flickr
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: Robben-eiland

                  Kijkt al veel prettiger (vind ik zelf heel merkwaardig), maar contrast/kleur heb je toch ook wat aangepast, niet ?
                  "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Robben-eiland

                    De up is rechter maar nog niet recht .
                    De verbeterde versie of up(date) plaats je best onder de origineel geplaatste in je openingspost.
                    Dan is het vergelijken veel makkelijker.
                    Nu moet er voortdurend van boven naar ver onder gescrold worden om de verschillen te zien.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Robben-eiland

                      en hoe moet ik dat dan doen ...om die direct onder men vorige te krijgen Djvan...meen me niet te herinneren dat ik er andere veranderingen aan aangebracht heb ifi...maar als ik goed kijk zie ik toch ook een verandering hoor....mss toch de eerste verschijnselen van altzheimer..
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Robben-eiland

                        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                        en hoe moet ik dat dan doen ...om die direct onder men vorige te krijgen Djvan...meen me niet te herinneren dat ik er andere veranderingen aan aangebracht heb ifi...maar als ik goed kijk zie ik toch ook een verandering hoor....mss toch de eerste verschijnselen van altzheimer..
                        Wanneer je ingelogd bent en je gaat naar jouw topic zie je rechts onderaan 'Bericht bewerken'.
                        Wanneer je daar op klik zit je weer in je topic en kan je onder je reeds geplaatste foto een nieuwe foto of update plaatsen.
                        Voor het centreren kijk je best eens bij één of andere reactie van 'noenkelMi', die heeft reeds verschillende keren zeer aanschouwelijk uitgelegd hoe je dit doet.
                        Altijd tot inlichtingen bereid en succes.

                        Comment

                        Working...
                        X