[img]komt te vervallen[/img]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De wolf en de Maan verbonden
Collapse
X
-
-
Re: De wolf en de Maan verbonden
Heb je beide fotos zelf gemaakt?FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
-
Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk berichtHeb je beide fotos zelf gemaakt?Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
Dat heb je heel goed gedaan! Kan zo in een boekje!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Ik verwachtte heel veel van de titel en dit overtreft het zelfs moeiteloos. Hoort thuis in SC en HoF.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk heb zelf de foto van de wolf gemaakt.
Bij gebrek aan eigen matriaal ben ik gaan zoeken op Internet gaan naar een maan die bij mijn idee paste.
Plaats alleen foto's en video's die je zelf hebt gemaakt. Zoniet heeft het beoordelen en tips geven door anderen weinig zin en kan je zelf niets bijleren. Zo worden ook copyright kwesties vermeden. (zie ook 2.10).
Het onterecht en bewust doen alsof je een foto/video zelf gemaakt hebt, kan aanleiding geven tot het beëindigen van je account.
2.10 Vrijwaring auteursrechten
De hieronder gebruikte term 'werk' slaat op alle grafische elementen (foto's, video's, illustraties, geluid, enz...) welke een lid in zijn op het forum geplaatst bericht presenteert.
De poster staat er voor in dat hij het volledige auteursrecht op het werk bezit en dat hij met zijn werk geen rechten van derden schendt. De poster zal Belgiumdigital vrijwaren voor alle vorderingen van derden wegens de plaatsing van het werk. Deze vrijwaring heeft ook betrekking op eventueel door de Auteur in zijn werk gebruikte foto’s, tekeningen of andere illustraties, muziek of geluidsbestanden en teksten, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk door de poster is voorbehouden.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtIk heb zelf de foto van de wolf gemaakt.
Bij gebrek aan eigen matriaal ben ik gaan zoeken op Internet gaan naar een maan die bij mijn idee paste.
Nu ja.. Aan de moderators om te beslissen of ze dit gaan toelaten.
Ik had veel liever gewoon je foto van de wolf gezien. Die ziet er namelijk heel goed uit.
De fotomanipulatie zegt mij niet veel. Dit is een ontzettend clichébeeld waar ik een sterk 13 in een dozijn gevoel bij krijg.
Qua uitvoering kan het ook beter. De omtrekranden van de wolf zijn veel te soft daar waar je hem geblend hebt met de maan.FLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Het idee achter de foto vind ik wel knap, maar heel jammer dat de maanfoto niet van jou is .
Dat is 'not done' om het eens in het Engels te verwoorden.
En het knip/plakwerk is te duidelijk aan de contouren van de wolf.
Comment
-
-
De wolf met de maan... ach daar zijn al zo heel veel platen van gemaakt.
Ik vind dit niet echt origineel.
En ivm het jatten van internet heb ik je vorig jaar maart al mijn mening daarover gegeven.Last edited by Sproet; 30 januari 2015, 12:12.Heb nog zoveel te leren
Comment
-
Doe geen moeite mensen, het is niet de eerste keer van De Heer Jessey, en het zal ook niet zijn laatste keer zijn dat hij dingen doet die niet mogen.
De mod's zijn hiervan al enkele keren op de hoogte gebracht, maar er gebeurt niks.
Comment
-
Comment