Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap, goed gedaan.
Enkel de onderzijde had ook volledig wit mogen zijn. Ik weet niet of het mogelijk was en hoe je dit kan doen, want van studiofotografie ken ik niets af.
Inderdaad onderzij is zo zwart doordat het wit doek op de achtergrond zo vuil is
Iemand tips hoe ik deze kan bewerken in photoshop? Of hoe jullie de achtergrond egaal zouden krijgen?
En idd jammer dat de voeten er niet opstaan, dan was hij een stuk sterker.
Inderdaad onderzij is zo zwart doordat het wit doek op de achtergrond zo vuil is
Iemand tips hoe ik deze kan bewerken in photoshop? Of hoe jullie de achtergrond egaal zouden krijgen?
En idd jammer dat de voeten er niet opstaan, dan was hij een stuk sterker.
Gewoon de donkere delen selecteren en dan de selectie vullen met het kleur wit dacht ik ?
Ik heb het even geprobeerd en het ziet er OK uit (voor mij toch).
Comment