Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Echt? Ik ben al een paar keer terug geweest naar deze mooie foto. Durf dat nooit zo hard te schreeuwen (een ander vindt de foto misschien minder mooi), maar ik vind dit een HOF foto. Of ben ik nu te uitbundig? Zou 'm in ieder geval graag zelf zo gemaakt hebben.
Opletten met fotos van atomium want daar staan rechten op
Peter
Is veranderd Peter, hier mag het nu, want BD is een Vereniging Zonder Winstoogmerk
Toch mag het beeld van het Atomium in bepaalde gevallen gratis worden gebruikt.
>>> Dat geldt namelijk voor foto's genomen door particulieren die op private websites, sociale netwerksites en blogs zonder winstoogmerk zijn geplaatst.
Conform de wetgeving lopen de gebruiksrechten op het beeld van het Atomium op natuurlijke wijze af op 1 januari 2076, op de zeventigste verjaardag van de dood van André Waterkeyn.
En toch ga ik geen commentaar geven op foto's die hier misschien niet eens mogen geplaatst worden.
Soms worden ze hier verwijderd, soms blijven ze staan, ik zou ook niet weten waarom ze soms wel mogen geplaatst worden en dan weer niet ?
Er is hier al voldoende discussie geweest over het fotograferen van het atomium, de eifeltoren enz....
Ik fotografeer ze alvast niet, om alle eventuele risico's uit de weg te gaan.
En toch ga ik geen commentaar geven op foto's die hier misschien niet eens mogen geplaatst worden.
Soms worden ze hier verwijderd, soms blijven ze staan, ik zou ook niet weten waarom ze soms wel mogen geplaatst worden en dan weer niet ?
Er is hier al voldoende discussie geweest over het fotograferen van het atomium, de eifeltoren enz....
Ik fotografeer ze alvast niet, om alle eventuele risico's uit de weg te gaan.
Niemand heeft je aangezet om commentaar te leveren Djivan.
Als jij de inhoud van een uitzonderingsregel niet kan begrijpen,die nochtans duidelijk is beschreven op de site is, dat uw probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De RyckBekijk bericht
voor mij ook de tweede,tof grts,Jozef
Ook tof dat er leden hier zijn die eerder de ijver hebben om een foto te beoordelen waar de ander van kan leren,dan moeilijk doen over vage regels over auteursrechten...
Comment