Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hérisson

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hérisson

Waterval op de gelijknamige rivier, op een moment dat er heel weinig water was.
    Voor één keer niet gewacht tot de persoon weg was, omdat ik vond dat het kleuraccent hier een meerwaarde was.
    Benieuwd naar jullie mening.

Re: Hérisson

Het rood springt er inderdaad uit. En het geeft ook een indruk van de schaal.
    Vind de persoon dus ook zeker een mooi extraatje.
    Leuning wat jammer, maar niet te vermijden.
    Knappe foto
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
      Het rood springt er inderdaad uit. En het geeft ook een indruk van de schaal.
      Vind de persoon dus ook zeker een mooi extraatje.
      Leuning wat jammer, maar niet te vermijden.
      Knappe foto
      +1
      Kan mijn mening niet beter noteren.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Mooie waarheidsgetrouwe foto, en de persoon op de voorgrond staat er inderdaad goed op.
        Persoonlijk had ik gewacht tot de persoon weg was, maar dan had de foto misschien zijn doel gemist...
        Goede keuze dus om de persoon er bij te nemen

Comment

Mooie foto. Mijn eerste gedachte zou ook geweest zijn om de, vast heel charmante, dame weg te kijken om het idee te geven dat je toch maar mooi alleen met de natuur bent. Maar door deze dame krijg je wel meer een idee van de proporties, dus vind ik het een goede keuze.

Comment

Als de persoon er "subtiel" bij staat vind ik zulke foto's heel mooi. Prima compo!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Persoon is zelfs een aanvulling bij de leuning die naar beneden loopt en geeft een goed overzicht over de omvang van de omgeving. Mooie opname.

Gr, Daniel.

Comment

Ik ga mee met de meeste reacties. Persoon mag er zeker in blijven. Mooi beeld !
                Mvg john
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
                  Mooie foto. Mijn eerste gedachte zou ook geweest zijn om de, vast heel charmante, dame weg te kijken om het idee te geven dat je toch maar mooi alleen met de natuur bent. Maar door deze dame krijg je wel meer een idee van de proporties, dus vind ik het een goede keuze.
                  Ben ik mee eens, maar heb het gevoel dat de foto iets naar rechts helt of vergis ik mij?
                  NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

mooie opname en de dame mag blijven.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk bericht
                      Ben ik mee eens, maar heb het gevoel dat de foto iets naar rechts helt of vergis ik mij?
                      Ik heb deze voor ik plaatste zowat in alle richtingen proberen te draaien omdat de stroomrichtingen van het water wat raar oogden, maar uiteindelijk gelaten zoals hij genomen werd.
                      Wanneer je naar de waterstroompjes kijkt zie je dat er zijn die naar rechts, naar links en recht naar beneden stromen ...
                      De dame en de verste leuningstijl staan volgens mij recht en daarom heb ik het maar zo gelaten.
                      Waarmee ik niet wil beweren dat hij perfect recht staat, maar vraag me niet naar welke kant hij iets moet kantelen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Ik heb deze voor ik plaatste zowat in alle richtingen proberen te draaien omdat de stroomrichtingen van het water wat raar oogden, maar uiteindelijk gelaten zoals hij genomen werd.
                        Wanneer je naar de waterstroompjes kijkt zie je dat er zijn die naar rechts, naar links en recht naar beneden stromen ...
                        De dame en de verste leuningstijl staan volgens mij recht en daarom heb ik het maar zo gelaten.
                        Waarmee ik niet wil beweren dat hij perfect recht staat, maar vraag me niet naar welke kant hij iets moet kantelen .
                        Ik baseerde mij enkel op de twee onderste trapleuningen, die iets naar rechts hellen. Kan natuurlijk ook zijn dat die leuning scheef staat daar? Doet natuurlijk niets aan de kwaliteit van de foto.
                        NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

persoon erbij vind ik hier een pluspunt. zelf zou ik de leuning verwijderen. maar dat is smaak.
                          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Voor mij niks aan die foto veranderen.

Comment

Heel mooi. Ik hou gelukkig ook van dames. Reling houdt een beetje tegen.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                              X