Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hérisson
Collapse
X
-
-
Re: Hérisson
Het rood springt er inderdaad uit. En het geeft ook een indruk van de schaal.
Vind de persoon dus ook zeker een mooi extraatje.
Leuning wat jammer, maar niet te vermijden.
Knappe fotoFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
-
Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk berichtHet rood springt er inderdaad uit. En het geeft ook een indruk van de schaal.
Vind de persoon dus ook zeker een mooi extraatje.
Leuning wat jammer, maar niet te vermijden.
Knappe foto
Kan mijn mening niet beter noteren.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Mooie waarheidsgetrouwe foto, en de persoon op de voorgrond staat er inderdaad goed op.
Persoonlijk had ik gewacht tot de persoon weg was, maar dan had de foto misschien zijn doel gemist...
Goede keuze dus om de persoon er bij te nemen
Comment
-
Mooie foto. Mijn eerste gedachte zou ook geweest zijn om de, vast heel charmante, dame weg te kijken om het idee te geven dat je toch maar mooi alleen met de natuur bent. Maar door deze dame krijg je wel meer een idee van de proporties, dus vind ik het een goede keuze.
Comment
-
Als de persoon er "subtiel" bij staat vind ik zulke foto's heel mooi. Prima compo!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Ik ga mee met de meeste reacties. Persoon mag er zeker in blijven. Mooi beeld !
Mvg john
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk berichtMooie foto. Mijn eerste gedachte zou ook geweest zijn om de, vast heel charmante, dame weg te kijken om het idee te geven dat je toch maar mooi alleen met de natuur bent. Maar door deze dame krijg je wel meer een idee van de proporties, dus vind ik het een goede keuze.NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
mooie opname en de dame mag blijven.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk berichtBen ik mee eens, maar heb het gevoel dat de foto iets naar rechts helt of vergis ik mij?
Wanneer je naar de waterstroompjes kijkt zie je dat er zijn die naar rechts, naar links en recht naar beneden stromen ...
De dame en de verste leuningstijl staan volgens mij recht en daarom heb ik het maar zo gelaten.
Waarmee ik niet wil beweren dat hij perfect recht staat, maar vraag me niet naar welke kant hij iets moet kantelen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk heb deze voor ik plaatste zowat in alle richtingen proberen te draaien omdat de stroomrichtingen van het water wat raar oogden, maar uiteindelijk gelaten zoals hij genomen werd.
Wanneer je naar de waterstroompjes kijkt zie je dat er zijn die naar rechts, naar links en recht naar beneden stromen ...
De dame en de verste leuningstijl staan volgens mij recht en daarom heb ik het maar zo gelaten.
Waarmee ik niet wil beweren dat hij perfect recht staat, maar vraag me niet naar welke kant hij iets moet kantelen .NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
Comment