Een opmerkelijke zonsopgang in Lommel op 06-01-2015. Graag een beoordeling.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zon op in Lommel Barrier.
Collapse
X
-
-
Re: Zon op in Lommel Barrier.
Prachtig wat een kleur.
en dat om +- half tien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Een onwezenlijk kleurtje, opgemerkt en er een mooie foto van gemaakt.
Een opmerkelijke zonsopgang in Lommel op 06-01-2015. Graag een beoordeling.[/QUOTE]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPrachtig van kleur(en). Moet wel nog een ietsje naar rechts gekanteld (zie de brug en de weerspiegeling in het water).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPrachtig van kleur(en). Moet wel nog een ietsje naar rechts gekanteld (zie de brug en de weerspiegeling in het water).
Comment
-
-
Mooie lucht , prachtig silhouet van brug en huisje.
Comment
-
-
Mooi geheel vastgelegd. Persoonlijk vind ik het er wel een beetje over:te hard of te veel.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Mooi foto, met fijne kleuren.
Toen ik de opmerking over het rechtzetten las, heb ik naar de verticale stijlen van de brug gekeken, en wat anders gezien.Last edited by Johan1956; 18 januari 2015, 12:06.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Iets minder rood maakt de foto een stuk attractiever Jos Op bepaalde strategische plekken in je foto ietsie oplichten en het wordt een plaatje. De rest is al geschreven Zoiets ongeveer dan Als je de link weg wil, geef effe een pm..Last edited by Guest4; 18 januari 2015, 12:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtMooi geheel vastgelegd. Persoonlijk vind ik het er wel een beetje over:te hard of te veel.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment