Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar blijft hij (zij) ?
Collapse
X
-
-
Re: Waar blijft hij (zij) ?
Moeilijk.
Foto is volledig in orde volgens mij, maar zegt niet zo veel.
Ik zou iets meer naar boven willen kijken om en groter overzicht op het uitzicht te hebben.
-
Ik zou hier de hooglichten een flink stuk verminderen want er zit nog veel detail in de sneeuw.
Proberen en dan je goesting doen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Contrast van het huisje is prachtig, en ja sommige foto's worden opgehemeld als de sneeuw geen details bevatten en sommigen dan weer niet. Het is zoals Eddy schrijft, gewoon uw goesting doen verder. Ik denk zelfs als je een cropje maakt boven en rechts wat weg dat de foto sterk wordt, met detail in de sneeuw of zonder Als je me toestaat haal ik hem eens binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtContrast van het huisje is prachtig, en ja sommige foto's worden opgehemeld als de sneeuw geen details bevatten en sommigen dan weer niet. Het is zoals Eddy schrijft, gewoon uw goesting doen verder. Ik denk zelfs als je een cropje maakt boven en rechts wat weg dat de foto sterk wordt, met detail in de sneeuw of zonder Als je me toestaat haal ik hem eens binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDoe maar, ben benieuwd, als je me dan maar uitleg wat je er aan gedaan hebt, daarvoor posten we hier hé .
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk heb het enkel bij een uitsnede gehouden Djivan. Denk meer detail in je sneeuw maakt de foto er niet mooier op Beetje naar rechts gekanteld... Referentiepunt gekozen zoals eerder vermeld linkerzijde kleine den en het huisje staat nu ook rechter.
"Tijdens de opname was het heel erg hard aan het sneeuwen en de verse sneeuw die er lag was dus spierwit. Omdat ik het bij de originele ook wat TE wit vond, heb ik de hooglichten reeds verminderd maar dan kwam de sneeuw al rap als vuile sneeuw over.
Toen ik dat begon te zien (zie de rechter onderhoek van deze die ik plaatste) ben ik gestopt.
Bij jouw visie zie je duidelijker de structuur in het witte, maar mij komt het wat over als 'vuile sneeuw', die zoals reeds geschreven er niet was bij de opname.
De nieuwe uitsnede vind ik dan wel stukken beter "
Jullie beider uitsnede is zowat identiek en ik vind ze dan ook ten opzichte van die van mij.
Ook alle anderen bedankt voor jullie reactie(s).
Comment
-
Deze foto enkele dagen geleden al gezien, en wist er geen raad mee.
De uitsnede van Guy is denk ik de oplossing, zodat ik nu volmondig mooi kan zeggen !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment