Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doorkijkje(s)
Collapse
X
-
-
Re: Doorkijkje(s)
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtToch wel aardig met je diagonalen gewerkt in de doorkijk wat het beeld aangenaam maakt om te blijven kijken. Verzorgde opname waar je ook nog eens prima aandacht besteedt aan de horizon.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk ben de 5de! Ja ik vind dit wel eentje waar je langer naar blijft kijken!
Het is hier werkelijk huilen met de pet op de laatste weken/maanden ivm reacties.
Iedereen (of liever gezegd, velen), wil er zoveel mogelijk krijgen, maar er zelf ééntje schrijven...ola dat is teveel gevraagd.
Soms lees ik al na een paar uren : niemand ? of waar blijven jullie ? of of of of ...
't Zal wel eigen zijn aan sommige mensen zeker nl. zoveel mogelijk laten doen door een ander en zo weinig mogelijk zelf doen.
Soit het is een oud zeer, en wat denk ik dan als Westvlaming... "zjatten en talloren" en ik schrijf er ook veel minder .Last edited by Guest17; 9 januari 2015, 10:34.
Comment
-
Ach, dat gaat met ups en downs. Iedereen wordt het wel eens een keer moe, al dat gedoe
Maar dat komt wel weer terug.
Over de foto,
een moeilijke om een reactie op te verzinnen
De diagonale lijntjes zijn leuk, en dat voyeuristisch kiekje naar de omgeving ook.
De onscherpe voorgrond een beetje moeilijker, maarja, wat zou het voor meerwaarde geven moest die scherp zijn?
Ik denk dat ik 'm ook liever in zijn geheel (of wat daar van overblijft) gezien had.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Deze had ik blijkbaar gemist, dat is dan toch al 1 extra reactie.
De foto op zich vind ik niet slecht, alleen zou het doorkijkje misschien wat groter in beeld zijn geweest, en wat minder hout.
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur, en voor de duidelijkheid zeker geen slechte foto.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichten wat denk ik dan als Westvlaming... "zjatten en talloren" en ik schrijf er ook veel minder .
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtik vind ook het onscherp gedeelte wat te groot eigenlijk.
Het scherpe en interessante gedeelte wordt teveel weggestopt - voor mij
Peter
Comment
-
Heb je dat wrakschik niet eens in zijn geheel getoont ? Tof doorkijkje! Denk dat indien je de voorgrond ook scherp zou maken, dat je je dieptegang weg is. Van mij mag het dus blijven.
Soms zijn er inderdaad heel weinig schrijvers en veel kijkers. Dit zal denk ik altijd zo blijven. Het kan soms ook toevallig zijn als er veel foto's ineens gepost worden, dat je foto al dadelijk naar pagine 2 ofzo verhuisd en dat hij dan gemist wordt.
Persoonlijk probeer ik op elke foto die ik bekijk te voorzien van commentaar. Foto's die me echt niets zeggen, daar zal ik dan ook geen commentaar op geven.
Mvg John
Comment
Comment