Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Keep walking ...
Collapse
X
-
-
Re: Keep walking ...
Goed gezien, knap concept.
Ik vind de verscherping wel sterk.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Van dit soort foto's hou ik ....de lijnen, de voetgangers (de echte en de getekende), het verhaal: "de wandelaars die de andere kant opkijken en zo de bedelaar niet willen zien", de omzetting naar zwartwit maakt de sfeer koeler....love it!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk vind de verscherping wel sterk.
mvg,
Eddy
Toegegeven, ik werk wel graag met lokaal contrast (helderheid/clarity in lightroom). Misschien dat de vlekjes op de grond daardoor wat te hard doorkomen?
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtIk heb moeite om te begrijpen waarom dat hier een probleem zou zijn. Tenzij er vreemde randen opduiken vanwege oververscherping zou ik niet weten waarom iets te scherp zou kunnen zijn? Tenzij het over een portret gaat en je een 'zachte' indruk wil bekomen.
Toegegeven, ik werk wel graag met lokaal contrast (helderheid/clarity in lightroom). Misschien dat de vlekjes op de grond daardoor wat te hard doorkomen?
Ik vind ook je vignettering hier fel maar daarom moeten anderen daar niet mee akkoord gaan.
Inhoudelijk vind ik het wel een knappe foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtHet is niet omdat ik de verscherping sterk vind dat anderen dat ook moeten. Ik geef alleen mijn mening, gebaseerd op wat ik zie.
Ik vind ook je vignettering hier fel maar daarom moeten anderen daar niet mee akkoord gaan.
Inhoudelijk vind ik het wel een knappe foto.
mvg,
Eddy
Comment
-
-
-
-
Is dat aan de Zwarte Lievevrouwstraat in Brussel (aan parking 58)? Ik was daar een tijdje geleden ook nog en heb toen nog gedacht om daar te gaan fotograferen.
Knappe plaat, hoor!Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtIs dat aan de Zwarte Lievevrouwstraat in Brussel (aan parking 58)? Ik was daar een tijdje geleden ook nog en heb toen nog gedacht om daar te gaan fotograferen.
Knappe plaat, hoor!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
Comment