Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie foto. Het licht valt mooi in het centrum; heb je er vignettage op toegepast? Wijds gevoel. Spontaan zou ik misschien nog wat stappen naar voren gedaan hebben om wat meer detail van die plas in beeld te hebben... Maar dan zou het wijdse een groot stuk verloren gaan... houden zo dus!
Canon 70D En als ik het wat compacter houd: Fuji HS35
en ik durf jou niet om een kleurenversie te vragen al denk ik ...
Frans, je mag ze altijd vragen maar ik zal ze niet plaatsen alleen al om de opmerkingen van "ik verkies kleur en ik verkies z/w te vermijden", er wordt dan niets anders meer over de foto geschreven.
Mooie foto. Het licht valt mooi in het centrum; heb je er vignettage op toegepast? Wijds gevoel. Spontaan zou ik misschien nog wat stappen naar voren gedaan hebben om wat meer detail van die plas in beeld te hebben... Maar dan zou het wijdse een groot stuk verloren gaan... houden zo dus!
Ik heb gewerkt met dodge en burn.
Als ik voorwaarts zou stappen verlies ik diepte, denk ik. De rechtse benedenhoek zorgt ook nog voor wat balans.
Enfin dat is mijn smaak en daarom niet die van anderen.
Bedankt voor het meedenken.
mvg,
Eddy
Had deze gemist. Mooie plaat en goed nagedacht over de compo (oa.rotsen rechts onder).
Ben niet zo te vinden voor vignet maar hier werd het wel subtiel toegepast waardoor de aandacht specifiek naar de plas en de lucht erboven getrokken wordt.
Comment