Gisteren genomen in Gent.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reuzenrad Gent
Collapse
X
-
-
Re: Reuzenrad Gent
heel tof effect, dat moet een lange sluitertijd zijn geweest? leuk sterretje ook links boven...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
De lange sluitertijd is smaak, maar zie ik wel graag.
Je had vooral aandacht voor het reuzenrad en dat zie je er wel aan. Rad zelf staat er goed op, maar de rest van de foto verdient wel een betere afwerking. Perspectiefcorrectie had toch zeker gemogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtDe lange sluitertijd is smaak, maar zie ik wel graag.
Je had vooral aandacht voor het reuzenrad en dat zie je er wel aan. Rad zelf staat er goed op, maar de rest van de foto verdient wel een betere afwerking. Perspectiefcorrectie had toch zeker gemogen.
Maar met een perspectiefcorrectie ga je dan toch het rad zelf uitrekken?Fuji(film) X-T1 + XF 18-135mm + XF 35mm + XF 14mm
Comment
-
Mooi beeld maar wel jammer dat de foto wazig is (en dan bedoel ik uiteraard niet het rad ). Stond je statief wel goed stabiel? Of is het te wijten aan de F22 (die je nodig had voor je sluitertijd)? Hoe heb je scherp gesteld?
Hier overigens een voorkeur voor de eerste versie - perspectiefcorrectie is in dit beeld voor mij niet nodig.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtMooi beeld maar wel jammer dat de foto wazig is (en dan bedoel ik uiteraard niet het rad ). Stond je statief wel goed stabiel? Of is het te wijten aan de F22 (die je nodig had voor je sluitertijd)? Hoe heb je scherp gesteld?
Hier overigens een voorkeur voor de eerste versie - perspectiefcorrectie is in dit beeld voor mij niet nodig.
Aan de lens ligt het niet, heb er scherpe foto's gezien met die lens
Scherp gesteld op de VDK in't midden van het rad.Fuji(film) X-T1 + XF 18-135mm + XF 35mm + XF 14mm
Comment
-
Met welke lens (c.q.) brandpunt was dat dan? (heb zelf enkel de 35 mm. en die is inderdaad retescherp).Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
Comment