Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk zou ik deze eens proberen in 16:9 omdat ze zich er perfect voor lenen.
Onderaan heb je toch wat teveel water volgens mij en voor de reflecties moet je ook het formaat niet aanhouden gezien die toch beperkt zijn door het golvende water.
Ik zou ze, ondanks het tamelijk duistere weer waarin ze genomen werden, toch ook iets oplichten.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, wegens de mooiere lucht.
Ik ga ook voor de eerste maar dan omdat de Prins Hendrikkade met de prachtige Nicolaaskerk beter tot hun recht komen (mooie lucht ook). Op de tweede foto strijden het CS en het koffiehuis om de gunst van de kijker en verliezen ze het beide
Persoonlijk zou ik deze eens proberen in 16:9 omdat ze zich er perfect voor lenen.
Onderaan heb je toch wat teveel water volgens mij en voor de reflecties moet je ook het formaat niet aanhouden gezien die toch beperkt zijn door het golvende water.
Ik zou ze, ondanks het tamelijk duistere weer waarin ze genomen werden, toch ook iets oplichten.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, wegens de mooiere lucht.
Ik ga ook voor de eerste maar dan omdat de Prins Hendrikkade met de prachtige Nicolaaskerk beter tot hun recht komen (mooie lucht ook). Op de tweede foto strijden het CS en het koffiehuis om de gunst van de kijker en verliezen ze het beide
Ik weet dat foto 1 de beste is van deze serie.maar toch bedankt
Comment